Thursday, August 18, 2011

Nieuw project?

   Speedpainting van een rel of iets dergelijks? Eerst met potlood geschetst en daarna overheen geschildert met Photoshop.

 Ik wil graag in de strakke 60's limited animatiestijl kunnen tekenen. Dit zijn wat characters die ik in die stijl probeerde te tekenen. Deze zijn getekend met een cd/dvd marker, die zijn mijn favoriet omdat ze op waterbasis zijn en dus niet in het papier trekken zoals gewone permanente stiften op alcohol basis doen.
Voorbeeldje van achtergrond die ik voor de bovenstaande characters ontworpen heb. Deze is wel gewoon in mijn "natuurlijke" stijl. Getekend met stift en penseelpen, kleur digitaal.

2 comments:

  1. Ziet er mooi uit! Wat voor een brushes gebruik je in Photoshop? Het ziet er namelijk allemaal zo schilderachtig uit! (which is a good thing :) )

    ReplyDelete